dimarts, 13 de gener del 2009

EL PRIMER QUE VAIG FER

Vaig descobrir açò del felt un dia que cercava una manualitat i vaig descobrir el blog de Capusita Linda. Vaig trobar un post que es deia Para hacer molinillos de viento para broches i vaig cercar el que vaig trobar per casa per provar de fer-ho (van ser baietes de la cuina de diferents colors).

I, després de les primeres proves, vaig comprar felt i botonets i aquesta va ser la meva primera agulla de felt:





















Este es el primer broche que hice en fieltro.

Descubrí lo de hacer cosas de fieltro un día que estaba buscando manualidades y encontré el blog de Capusita Linda. Encontré un post titulada Para hacer molinillos de viento para broches... y en seguida busqué por casa algo que me sirviera para probar (y fueron una bayetas de la cocina de diferentes colores). Después ya compré fieltro y botones e hice el primer en serio.

1 comentari:

Jewel ha dit...

Pues sa veritat és que per ser la primera et va quedar molt bé, m'encanta!!