dijous, 19 de març del 2009

La meva fada a la cartera


Amb la de fades que he fet darrerament no me n'havia fet cap per jo... i ara ja en tenc una!
No som massa bona cosint però la cartereta ha quedat prou acceptable.

A veure si amb la seva màgia m'ajuda a que la crisi no m'afecti massa... ;-))


Con la de hadas que he hecho no me había hecho ninguna para mi... y ahora ya tengo una!!
No soy muy buena cosiendo pero creo que la carterita me ha quedado aceptable!

A ver si con su magia me ayuda a que la crisis no me afecte demasiado... ;-))


UNA ALTRA COSA QUE VULL COMPARTIR AMB VOLTROS...

A la meva mare, que és una artista de les labors, li va agradar molt una iniciativa que li vaig explicar que havia vist al blog de HELLO MIZU. Es tracta de fer una colxa col·lectiva formada per quadres de llana que la gent va enviant... després la sortejaran amb finalitats benèfiques.

Ella va voler enviar 4 quadres i ja els podeu veure al blog.

Us animo a passar-ho a veure... està molt i molt bé!


OTRA COSA QUE OS QUIERO CONTAR...
A mi madre, que es una artista de las labores, le gustó mucho la iniciativa que le conté que habia vist en el blog de HELLO MIZU. Está organizando una colcha colectiva formada por cuadros de lana que la gent va enviando, y que después se sorteará con finalidades benéficas.
Mi madre hizo 4 cuadros y ya se pueden ver en el blog.

Os animo a pasaros per allí y ver como la tiene... está muy muy bien!