diumenge, 12 d’abril del 2009

Hi havia una vegada... na Ventafocs

Com duim les vacances??
¿Què tal las vacaciones?
Avui us he volgut mostrar aquesta agulla que vaig fer fa cosa d'una setmana... és la primera que faig d'un personatge que m'encanta i del que, a més, tenc una de les meves aficions més frikis: na Ventafocs.
Hoy os quiero enseñar este broche que hice hace un semana... es el primero que hago de un personaje que me encanta y del que,a demás, tengo una de mis aficiones más frikies: Cenicienta.
Ja fa uns anys, bastants, que tenc començada una col·lecció de llibres i coses del conte de la Ventafocs. Tenc més de 80 llibres diferents (de 10 idiomes diferents), pel·lícules, figuretes, pepes... i coses que he fet jo... us deix unes fotos perquè les vegueu.
Hace unos años, bastantes, que colecciono libros y otras cosas del cuento de la Cenicienta. Tengo unos 80 libros diferents (de 10 idiomas distintos), películas, figuritas, muñecas... y cosas que he hecho yo misma... os dejo unas fotos para que las veais.
Per cert, si algú té alguna cosa de la Ventafocs que vulgui canviar per alguna de les meves agulles o altres coses... què es posi en contacte amb jo per mail i en xerram.
Por cierto, si alguien tiene alguna cosa de la Cenicienta que quiera canviar por alguno de mis broches o otras cosas... que se ponga en contacto conmigo por mail y hablamos.