dimecres, 3 de març del 2010

Ho he fet... la meva fada padrina!!

Quina coincidència tan polida... l'entrada nombre 100 del bloc, ha coincidit amb la meva fada padrina. Ahir vaig acabar la fada padrina, el meu primer projecte del curs de paper maché. Estic que no m'ho crec!!!
M'ha encantat fer la peça, m'ho he passat mel aprenent tots els truquets i estic molt agraïda als meus companys del curs i sobretot a la gran artistassa que és la nostra mestra, na Sílvia (passau pels seus blocs: el papel maché... i mis otras artes).
Us pos unes fotos de tot el procés, perquè jo encara al·lucin que ho hagi aconseguit. (he de reconèixer que hi ha una cosa que no he fet jo... pintar la cara... però havia de quedar així de bé).

Que coincidencia tan bonita... la entrada 100 del blog ha coincidido com mi hada madrina. Ayer terminé mi hada, el primer proyecto del curso de papel maché. Estoy que no me lo creo!!
Me ha encantado hacer la pieza, me lo he pasada muy bien aprendiendo todos los truquillos y estoy muy agradecida a mis compañeros del curso y, sobre todo, a la gran artista que es nuestra profe, Silvia (pasaos por sus blogs: el papel maché... y mis otras artes).
Os pongo unas fotos de todo el proceso, porque yo aún alucino que lo haya conseguido (tengo que reconocer que hay una cosa que no he hecho yo... pintar la cara... pero es que tenía que quedar así de bien).





Molta màgia per tothom!!!

Mucha magia para todos!!


3 comentaris:

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

És preciosa!!! Felicitats!!!

Artquincalla ha dit...

Hola!! Acab de coneixer el teu blog i les teves artesanies. He quedat amb sa boca oberta de veure es proces de paper diari, a una fada preciosa. Ja que m ´agrada molt el que fas,seguiré el teu blog. Jo també et convit si vols visitar el meu.

Eulàlia ha dit...

ei,

whow!! m'encanta!
quina enveja (sana, eee!!) m'encantaria tenir aquests dots artístics! genial!!