divendres, 23 de juliol del 2010

MOLTS ANYS, RAÚL!!


MOOLTS ANYS!!
Avui fa els anys el meu amic Raúl... i fa uns dies, la darrera vegada que ens vam veure, li vaig regalar aquesta capsa que vaig pintar perquè hi pugui guardar records dels bons moments de la seva vida!! Dins ja hi havia algunes cosetes però esper que avui la pugui ben omplir!!
Aquesta és la primera capsa que pint i trob que no m'ha quedat malament del tot... (ell, que és un sol, em va dir que m'havia quedat bé... però no sé... em falta millorar molt amb la pintura!)

Hoy es el cumpleaños de mi amigo Raúl... y hace unos días, la última vez que nos vimos, le regalé esta caja que pinté para que pueda guardar los recuerdos de los buenos momentos de su vida!! Espero que hoy la pueda llenar!!
Esta es la primera caja que pinto y creo que no ha quedado mal del todo...





4 comentaris:

Eugènia ha dit...

Uau, Esperança!!
Prest dominaràs totes les tècniques artístiques!!
Raúl, molts d'anys i que en puguis fer molts!!

Raúl ha dit...

Esperança...

En el seu moment ja et vaig dir que la capsa em semblava molt xula, i encara més el significat que té i tots els records que conté al seu interior.
En resum: és un regal que veritablement m'ha arribat, de part d'una persona que també m'ha arribat i molt!!!

Ah... t'he fet cas i ja hi he posat alguns altres bons moments; començant pels passats el dia del meu aniversari.

Ets un encant de persona. Gràcies per tot!!!

Raúl

Raúl ha dit...

Eugènia...

Moltes gràcies per la felicitació. Espero que tot t'estigui anant molt bé.

Una abraçada,

Raúl

Unknown ha dit...

Aaiii es que mi Espe es mucha Espe!!!


Besitos fuertes artista!! :)

MuuuakkkK!