diumenge, 8 de gener del 2012

D'amics invisibles...

Aquest any he participat a dos amics invisibles: a un em va tocar aquest quadre tan polit, d'una artista de 7 anys... i en el segon, una capsa plena de coses xules, com la figura de plastilina de la Ventafocs o el porquet-vidriola...

Este año he participado en dos amigos invisibles; en uno me tocó este cuadro tan bonito, de una artista de 7 años... y en el segundo, una caja llena de cosas chulas, como la figura de plastilina de Cenicienta o el cerdito-hucha...




Pel primer amic invisible que vaig fer, vaig fer el pardalet dins el niu...

Para el primer amigo invisible que me tocó, hice el pajarito en el nido...


Per al segon amic invisible vaig fer aquesta capsa sorpresa, amb trencaclosques amb fotos i alguns regalets més... entre ells vaig fer l'auxiliar de laboratori per posar-se a la solapa de la bata.

Para el segundo amigo invisible hice esta caja sorpresa, con rompecabezas con fotos y algunos regalitos más... entre ellos hice la auxiliar de laboratorio para ponerse en la solapa de la bata.