dilluns, 4 de juny del 2012

Scrapterapia... Quina xalada!!!


Quina passada l'Scrapteràpia de dissabte!!! Quin xou!!! Vam fer quatre coses molt molt xules (com es veu a la foto)... i sobretot vam tornar carregades d'idees i material.
Hi va haver 4 tallers molt xulos (gràcies a totes les mestres: na Núria, n'Alba, na Cristina i na Sara). Al final, també hi va haver sortejos de materials (em va tocar un lot donat per Japibird de Ciutadella... moltes gràcies) i de coses fetes per altres scrapbookers (a jo em va tocar un llibre de receptes fets per la gent de bossinets de paper... molt polit!)
I també hi va haver intercanvi de regals d'amic invisible. A jo em va tocar aquest cupcake de feltre fet per la més jove de les participants a la trobada, na Laura (molt ben!!). Jo havia fet un dels més rodons de feltre, que es va endur una de les mestres...

Des d'aquí vull donar les gràcies a totes les persones que van organitzar la trobada (na Núria i na Sara de La Crop i na Sara i tota la resta de Scrapterapia) i a totes les empreses i persones que van donar coses per noltros i per a fer més fàcil i divertida la trobada... gràcies a tothom!!
Quan repetim???

El regal d'amic invisible que vaig rebre
L'amic invisible que vaig fer jo
Amb el llibre Aperitius que em va tocar al sorteig... i tan contenta!!


1 comentari:

Montse ha dit...

Hola!

Sóc la Montse de bocins de paper, he vist el teu missatge però... hi ha hagut alguna confusió perquè jo no vaig enviar cap objecte per Scrapteràpia, hauràs d'investigar qui va ser!! De tota manera gràcies per passejar-te pel meu bloc!

Un petonet