dilluns, 12 de novembre del 2012

Taller d'Scrapbooking

 Oh, quina xalada dissabte!!! Vam anar a un taller d'Scrapbooking de LaCrop, amb na Núria Ferrando de mestra (una scrapera crack total!!!)... Gràcies Núria i Sara!!



És increible com amb un mateix kit de material es poden obtenir resultats tan diferents... na Frnzzn, sa meva cunyada, i jo vam tenir el mateix kit... i els resultats no poden ser més diferents (ni més xulos)....



Ahir, diumenge, vaig aprofitar per acabar els detalls que m'havien quedat pendents... i ara ja tenc un preciós àlbum-capsa per recordar la meva visita a Stonehenge del mes de juliol... i les fotos sembles polaroids!!! (m'encanta!!)





Em sembla que aquest any els reis duran algun detallet 'inspirat' en aquest taller... :D

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Esperança, t'ha quedat xulissim!! Gracies per venir!

Ep! ha dit...

Moltes gràcies per tot Núria... va ser fantàstic (com sempre)... ja tenim ganes de fer el següent!!!

Jewel ha dit...

Oooooooooh m'encanta com t'ha quedat.

Una abraçada.