divendres, 28 de juny del 2013

Àlbums hamburguesos...




M'agrada molt fer àlbums i altres coses d'scrapbooking... sobretot quan fer-los et du records i t'atraca a persones amb les que has passat grans moments. Tot i el temps que hi dediques ho fas amb tant de carinyo i il·lusió... :)  
Per açò vaig fer aquests petits detalls pels meus companys de viatge de Cap d'any!! Els van rebre fa poc... però és que no ens havíem tornat a veure i a passar bons moments.

















El que vaig intentar va ser fer àlbums de postals... ara falta que cadascú personalitzi el seu amb comentaris i records!!

Esper que els àlbums vagin reflectir el bé que ens ho vam passar... a veure si repetim prest!! ;)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquest àlbum és una autèntica passada de regal!!! Està molt ben elaborat i cada vegada que me'l miro veig algun detall nou!!!

La veritat és que em va fer molta il·lusió rebre'l, i més encara rememorar d'aquesta forma els bons moments passats junts!!!

Espe... una abraçada enorme!!!

Raúl

Francina ha dit...

Esperança, com sempre fas una feinada i amb un resultat genial! M'encanten!! Ets una crack :)