dijous, 27 d’agost del 2009

Regals que naveguen cap a Barcelona...


Bono... ja s'han acabat les festes i ja hem descansat, hem deixat enrera la son i la ressaca de tres dies ben intensos. Hem xalat!!
Bueno... ya se han acabado las fiestas y ya hemos descansado, hemos dejado el sueño y la resaca atrás después de tres dies muy intensos. Nos lo hemos pasado muy bien!!

Just abans de les festes vaig fer la darrera cosa amb feltre... unes agulles i uns clauers per uns amics i amigues de la família... que supòs que ara deuen ser camí de Barcelona!! La meva mare havia fet uns manadales molt xulos pels grans (els pares i les mares) i a jo em va venir de gust fer els regals pels fiets, fietes i joves de les famílies... uns 12!! (us pos unes fotos perquè ho pugueu veure).
Unos días antes de las fiestas hice mi último trabajillo de fieltro... unos broches y unos llaveros para unos amigos y amigas de la familia... que supongo que en este momento deben estar navegando hacia Barcelona!! Mi madre habia hecho unos mandalas muy bonitos para los mayores (los pares y las madres) y a mi me apeteció hacer los regalos para los niños, las niñas y los jovenes de las familias... unos 12!! (Os dejo unas fotos para que lo podais ver).

Estic encantada de com van quedar aquests peixets que no havia fet mai!!

Estoy encantada de como quedaron estos pececitos que no habia hecho nunca!!


I ells, els joves, ens van fer un clauers molt polits a tots els de la nostra família... també us pos una foto del meu (que ja està penjat a les meves claus... m'encanta!!).

Y ellos, los jovenes, nos hicieron uns llaveros muy bonitos para todos los de nuestra familia... también os pongo una foto del mio (que ya está colgado a mis llaves... me encanta!).
(a la foto ha quedat com a rosat però és més lila).
(en la foto parece como rosa pero es más lila).
Gràcies a tots i totes!! Ens veim l'any que vé!!
Gracias a todos y todas!! Nos vemos el año que viene!!