dijous, 6 d’agost del 2009

Vacances....

Avui comencen les meves vacances!! A les 15 h tancaré l'oficina i durant tres setmanes em dedicaré a jo!!

I avui vespre, n'Ep petita (la podeu veure a les fotos) i n'Ep grossa (que som jo) partim de viatge: anam a Nantes a ballar i a Paris a fer de guiri!! Els primers quatre dies a Nantes, amb el meu grup Es Penell i el grup d'allà, Treteau et Terroir, i la resta de dies a París, a conèixer la ciutat, a veure museus, la Torre... i també a veure les coses de la Ventafocs a Eurodisney...

Per açò estaré uns 10 dies totalment desconnectada però després, promet posar fotos i posar-me les piles, que tenc el blog i el feltre un poc abandonat aquestes darreres setmanes.

Bones vacances a tothom!!



Hoy empiezan mis vacaciones! A las 15h cerraré la oficina y durante tres semanas me dedicaré a mi!!

Y esta noche, Ep pequeña (la podeis ver en las fotos) y Ep grande(que soy yo) nos vamos de viaje: vamos a Nantes a bailar i a París a hacer de guiris!! Los primeros cuatro días, en Nantes, con mi grupo Es Penell y el grupo de allí, Treteau et Terroir, y el resto de días en París, para conocer la ciudad, ver museos, la Torre... y también para ver las cosas de la Cenicienta en Eurodisney...

Por eso estaré unos 10 días totalmente desconnectada, pero después prometo poner fotos y ponerme las pilas, que tengo el blog y el fieltro un poco abandonado estas últimas semanas.

Felices vacaciones a todo el mundo!!

2 comentaris:

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Passa-t'ho molt bé!! Bones vacances!!

Eugènia ha dit...

Bon voyage ma cherie!!