dijous, 24 de desembre del 2009

Postals invisibles


No és que siguin postals que no es vegin... és que ahir vaig participar a una festa nadalenca del meu agrupament escolta i, des de fa un temps, ens feim un petit regal d'amic invisible i els dos darrers anys hem decidit que el regal fos una postal de Nadal. Cadascú n'ha de fer una i després ens les intercanviam...Hi ha vertaderes obres d'arts.
La primera que us pos (la de feltre) és la que vaig fer l'any passat... és nota que vaig tenir més temps. La de més avall és la que he fet aquest any... és una postal amb pop-up (vaig agafar la idea d'un tutorial de Robertsabuda.com i el poema de Aulapoesia).
Vull aprofitar les dues postals per desitjar-vos unes molt bones festes de Nadal i bon any. I esper que, sempre, tingueu alegria, màgia i il·lusió a les vostres vides!!
No es que sean postales que no se vean... es que ayer participé en una fiesta navideña de mi grupo scout y, desde hace un tiempo, nos hacemos un pequeño regalo de amigo invisible y los dos últimos años decidimos que el regalo fuese una postal de NAvidad. Cada uno tiene que hacer una y después nos las intercambiamos. Hay verdaderas obras de arte!!
La primera que os pongo (la de fieltro) es la que hice el año pasada.... se nota que tuve más tiempo. La segunda es la que he hecho este año... es una postal con pop-up (cogí la idea de un tutorial de Robertsabuda.com y el poema de Aulapoesia).
Quiero aprovechar las dos postales para desearos unas felices fiestas de Navidad y feliz año nuevo. Y espero que, siempre, tengais alegría, magia e ilusión en vuestras vidas!!

1 comentari:

Eugènia ha dit...

Hola Esperança,
fantàstica postal!!
Ei, jo també he visitat
aquests dies
el bloc aula poesia
per al vers de Nadal
dels meus alumnes.
Que tenguis un Bon Nadal
i un any "deu" ple de feltre!!